tisdag 20 oktober 2009

Snart Naturkunskap B

Egentligen så borde jag sitta och plugga just nu. men jag orkar inte...
kan läsa igenom kapitlen jag missat sedan.
Jag undrar vad som ska talas om idag? Man vet ju aldrig med Stefan Lang han kan börja snacka om allt och gå in på alla möjliga sidospår. men han är en trevlig och snäll lärare, som verkligen är intresserad utav sitt ämne och det gör ju i sin tur att man själv blir väldigt intresserad. Det är ju en positiv egenskap.
Undrar vad jag ska göra efterskolan idag innan jag drar iväg till musikal linjen. antagligen så blir det så att jag går till Deed, som vanligt. Då borde jag hinna med att läsa lite om naturkunskapen.

Nu är Lang på ingång. Kan höra honom snacka i korridoren. Där kom han.

Aja vi hörs någon gång.
Ge mig en riktigt mysig kram jag vill ha en :-)

Inga kommentarer: