måndag 26 oktober 2009

mysigt kalas och sedan lan

Mios och Emilias födelsedagskalas i lördags var jätte trevligt och mysigt :)
hoppas alla andra som var där också hade det trevligt.
vi tittade på jätte mycket film kommer inte i håg vilka det var dock...


Sen i går kväll så åkte jag direkt från Emilia till Lanet i Kumla och träffade massa trevligt folk
och spela spel :)


depressionsfaktorn har varit lite upp och ned, för det mesta så har det varit bra. I går kväll dock när jag skulle lägga mig och sova, mådde jag piss, fick jag massa jobbiga tankar i huvudet och så fick jag typ frossa över hela kroppen, det typ stack av kyla.
men nu är det bra... höll på att hamna lite i en depression nu när jag skrev det här.
men Adde gav mig en sådan fin kommentar :)
"Jag tycker att det är helt okey att ha sex med vem fan man vill... men... Jag vill inte ha sex med dig"
Jag älskar Adde han är en utav de bästa kompisar man kan tänka sig :)

1 kommentar:

Daniel sa...

det var ju vänskapligt sagt! ;)