tisdag 20 oktober 2009

Dålig start, Bra avslut.

Dagen började skit dåligt. Jag var nere och trött som styrk, men som tur var så tvingade jag, med hjälp utav min mor, upp mig ur sängen. sedan var det frukost och medicinering.
fortfarande trött som stryk så blev jag, av min kära mor, vägskjutsad till skolan (En väldigt bra mor om jag får säga min mening). Sov hela vägen till skolan.
Väl framme så var det matte som väntade på mig... och där satt jag och försökte vara positiv nog för att orka traggla mig genom logaritmer. funkade bra trotts allt.
Religion efter det som jag redan skrivit om i dag och efter det så var det lång rast fram till Naturkunskap B även där skrev jag lite tidigare i dag.

Efter skolan:
Deed Som vanligt, och sen musikallinjen. På musikallinjen i dag så var det mest dans och sång. Vi satte 'Jets Song' som vi ska sjunga inför massa finans gubbar och kanske någon enstaka gumma, om de nu är välkomna, i denna vad jag kan tänka mig mansdominerade tillställning.
sen övade vi även på Cool inför 'WSS' (West Side Story) som vi ska sätta upp till våren. roligt, roligt.


(både hatar och älskar att sakna folk, men jag vet inte vad jag gör mest utav det just nu)

Inga kommentarer: