lördag 24 oktober 2009

mysig gårdagskväll och konsert i dag

I går kväll hade jag först ganska tråkigt... satt kvar jätte länge i skolan för att jag inte hade något att göra. Egentligen så hade jag inte någonting att göra i skolan över huvud taget, då min handledare inte hade tid att prata med mig :(
men men, jag fick träffa lite trevligt folk... sen efterskolan drog jag till Deed och tråkade
Tills Lea, Emilia, Mio, Robin kom, men de kunde bara förgylla min tid ett litet tag för de skulle på bio.
så sen fick jag tråka lite igen. (underhöll mig genom att spela lite gitarr)
efter filmen så kom de tillbaks och så fick ja ha det jätte trevligt igen
Massa plus på en mysig kväll.

Idag så blev det upp tidigt för att idag så var det konsert på konserthuset. gick jätte bra :):)
ja det är typ det jag orkar skriva om det :):)
ha det bra puss och kram <3

Inga kommentarer: