onsdag 14 oktober 2009

Skoldag :)

I dag har varit en okey dag.
började jätte sent. hade tänkt stiga upp tidigare men försov mig.
Så jag fick skjuts in till skolan av min far. det var skönt, sov hela vägen in till stan.
När jag kommit fram så gick jag runt och var zombie ett tag och sedan så satt jag och Mårten och fifflade med vårt projektarbete.
sedan gitarrlektion och ensemble och så avslutades dagen med ett klassråd :) Trevligt.
Efterskolan blev det stressa till kulturskolan för att hinna med och ha sånglektion för Katarina.
här kom dagens bakslag... jag upptäckte att min plånbok var borta :S måste ha tappat den på bussen.
Sedan gick jag i väg till Café Deed, träffa Janna, Simon och Adde :)
Mio jobbade där också så jag hälsade på honom också :D

Efter ett tag så åkte Simon, jag och Adde till Fjugesta för att gå på UG
Dock så blev jag hämtad tidigt av min mor, med det var lite skönt att komma hem i tid

Inga kommentarer: